ایرانسل

ساخت وبلاگ

با توجه به گزارشات وب سایت جی اس ام آرنا، گوشی می میکس 4 شیائومی Xiaomi Mi Mix 4 در آینده ی نه چندان دور معرفی خواهد شد. طبق شایعات اخیر، می میکس 4 احتمالا گران تر از می 11 اولترا خواهد بود. انتظار می رود این گوشی جدید چینی از دوربین زیر نمایشگر بهره ببرد و همچنین حاشیه های بسیار باریکی در اطراف خواهد داشت.

می میکس 4 شیائومی به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد

پیش‌بینی می‌شود این گوشی شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند و انرژی‌اش را از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین کند بنابر شایعات، احتمالا صفحه‌نمایش گوشی مذکور به‌دلیل دوربین سلفی زیر نمایشگر به وضوح FHD+ محدود خواهد شد..

انتظار می‌رود گوشی جدید این شرکت چینی از دوربینی در زیر صفحه‌نمایش بهره ببرد و نمایشگرش حاشیه‌های جانبی باریکی داشته باشد تا تجربه استفاده از گوشی تمام‌صفحه را دراختیار کاربران قرار دهد. عجیب است چگونه تیم مهندسی توانسته است اندازه قاب پایین را به حداقل ممکن برساند.به‌نقل از MyDrivers، گوشی جدید گران‌تر از می ۱۱ اولترا خواهد بود و شیائومی برای این کارش دلیل دارد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,خرید گوشی,قیمت گوشی,لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 19:31

اخیرا برخی از منابع آگاه خبرهایی در مورد رونمایی از گوشی تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر کردند. اینطور که به نظر می رسد اواخر سال جاری میلادی باید منتظر نسل جدید گوشی تاشو چینی ها باشیم. همان طور که می دانید شیائومی اولین گوشی تاشوی خود را در فروردین سال جاری رونمایی کرد، ظاهرا این کمپانی در حال آماده سازی محصول جدید خود است، که از نظر طراحی شباهت زیادی به می میکس فولد دارد .
جزئیات جدیدی از نسل آینده گوشی تاشو شیائومی فاش شد

به نظر می‌رسد نمایشگر داخلی توسط سامسونگ و نمایشگر کوچکتر بیرونی توسط Visionox تامین شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد سایر مشخصات موبایل تاشو بعدی شیائومی منتشر نشده و باید دید در نهایت چینی‌ها قصد دارند تاشوی جدید خود را با چه مشخصاتی اعم از دوربین، ظرفیت حافظه و رم و همچنین نسخه رابط کاربری در دسترس کاربران قرار دهند.

همچنین انتظار می‌رود موبایل جدید با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. با توجه به اینکه شاید موبایل تاشو جدید شیائومی قبل از معرفی تراشه بعدی کوالکام رونمایی شود، این احتمال وجود دارد که شیائومی موبایل جدیدش را با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کند. در این صورت، گوشی تاشو چینی‌ها فاقد اسنپدراگون ۸۸۸ پرو یا پلاس خواهد بود.

پیشتر برخی منابع آگاه خبرهایی در مورد رونمایی از موبایل تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر کرده بودند. همچنین به نظر می‌رسد نمایشگر داخلی موبایل تاشو چینی‌ها از نرخ تازه سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره ببرد که بالاتر از صفحه نمایش داخلی می میکس فولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. اما ممکن است نرخ تازه سازی نمایشگر بیرونی ۹۰ هرتز باشد.

به گفته یکی از منابع آگاه بازار به نامDigital Chat Station   ، به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی تاشو شیائومی از نظر طراحی شباهت زیادی به می میکس فولد داشته باشد و از طراحی تاشو به سمت داخل بهره خواهد برد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,خرید گوشی,قیمت گوشی,لپ تاپ,سامسونگ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:15

همان طور که در جریان هستید شیائومی و چند کمپانی چینی دیگر به اتهام ارتباط با نهادهای نظامی این کشور توسط دولت ایالات متحده تحریم شدند. بالاخره تلاش های فراوان شیائومی برای خارج شدن از لیست سیاه تجاری ایالات متحده آمریکا جواب داده است و وزارت دفاع آمریکا با این کمپانی در دادگاه توافق کرده‌اند که فعالیت های شیائومی در آمریکا از سر گرفته شود.

شیائومی از لیست سیاه تجاری ایالات متحده خارج شد
البته شیائومی هنوز بیانیه ای در مورد این توافق اعلام نکرده و با توجه به اینکه نمایندگان پنتاگون در این دادگاه حضور نداشتند هنوز اظهار نظر جدیدی در مورد آن نشده است. پس از انتشار این اخبار و خارج شدن شیائومی از فهرست سیاه تجاری ارزش سهام این شرکت در معاملات هنگ‌کنگ ۶.۷ درصد رشد داشته است.

اکنون و پس از گذشت چند ماه در دادگاه تشکیل شده برای رسیدگی به این پرونده شیائومی و وزارت دفاع آمریکا به توافق مثبتی دست پیدا کردند. قرار است از این پس شیائومی از لیست سیاه تحریم ایالات متحده خارج شده و فعالیت های خود را بدون محدودیت ادامه دهد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : شیائومی,خرید گوشی,قیمت گوشی,لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:41

همان طور که می دانید سال گذشته یک مسیر کاملا جدید برای فناوری نمایشگر گوشی های تلفن همراه بود، که برخی از برند های مطرح دنیا همچون سامسونگ، ال جی پرچم دارهایی از جمله گلکسی S8 سامسونگ و  LG G6را در اختیار کاربران خود قرار دادند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کردند. حال اینطورکه به نظر می رسد که کمپانی ال جی به دنبال استفاده از زبان طراحی جدید خود که با G6 آغاز کرده است و طبق آخرین پتنت خود، قصد دارد که از یک طراحی بسیار با حواشی کم در گوشی LG V30 یا G7 استفاده کند. احتمال گوشی V30 بهرهمند از گواهینامهی IP68 برای مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار شود، گرچه تست سقوط گرید نظامی را همانند با گوشیهای قبلی سری V الجی حفظ کند یا خیر مشخص نیست.

پتنت جدید گوشی LG V30 یا G7 بدون حاشیه را نشان می‎دهد
همچنین قسمت پایین این گوشی نشان داده شده است تا تک اسپیکر، پورت یواسبی (احتمالا نوع C) و درگاه هدفون 3.5 میلیمتری را بتوانیم ببینیم. احتمال گوشی V30 بهرهمند از گواهینامهی IP68 برای مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار شود، گرچه تست سقوط گرید نظامی را همانند با گوشیهای قبلی سری V الجی حفظ کند یا خیر مشخص نیست.هر دو شرکت الجی و سامسونگ تصمیم به حفظ این پورت مهم صوتی که برای مصرفکنندگان مهم است گرفتهاند، برخلاف سایر رقبای بازار که در ماههای اخیر محصولاتی بدون آن عرضه کردهاند.

همانند با گوشی عالی V20 که سال گذشته به بازار آمد، انتظار میرود این شرکت کرهای در پائیز از V30 رونمایی کند. در نتیجه زمان رونمایی از این پتنت منطقی است و طراحی به تصویر کشیده شده در زیر یقینا یک گوشی سری V را نشان میدهد، البته با ظاهر بهروزرسانی شدهای که امسال G6 الجی با خود به همراه آورد. طراحیهای سادهی زیر یک بلندگوی مکالماتی گرد و ماژول دوربین را نشان میدهد که نمایشگر معروف سری V در دو طرف آنها دیده میشود.

 این اولین مرتبه است که شاهد هستیم نمایشگر دوتایی این سری از گوشیهای الجی کل مساحت جلو را بپوشاند چون اگر به یاد داشته باشید در نسلهای قبلی شاهد استفاده از یک نمایشگر ثانویه در سمت راست ماژول دوربین جلو بودیم. حواشی نشان داده شده در این تصویر واقعا انگاری وجود ندارند و شیشهی جلو احتمالا تخت باقیمیماند، دو نوع عنصر طراحی که در طراحی G6 نیز دیده بودیم. همچنین این احتمال وجود دارد که نسبت تصویر این نمایشگر 18:9 (یا 2:1) مشابه با G6 انتخاب شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,ال جی,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 255 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 20:36

مدتی ست که اپل آپدیت iOS 14.6 را برای گوشی های خود منتشرکرده و حالا بعضی کاربران از عملکرد آن در زمینه مدیریت مصرف انرژی رضایت کافی ندارند. درواقع این کاربران از طریق شبکه های اجتماعی و فروم های آنلاین از تخلیه شارژ باتری در این بروزرسانی خبر داده‌اند. درواقع اپل در iOS 14.2 از ابزار جدید کالیبراسیون مجدد سلامت باتری برای سری گوشی آیفون ۱۱ رونمایی کرد تا کاربران بتوانند بهتر از سلامت باتری دستگاه خود مطلع شوند. همین موضوع باعث تغییر در سلامت باتری این محصولات شده است.
شکایت کاربران از تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.6

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که عوامل مختلفی در شارژدهی باتری تاثیر دارند که یکی از آن‌ها، سلامت باتری است. هرچقدر از عمر یک باتری بیشتر بگذرد، کارایی‌اش را بیشتر از دست می‌دهد. با این حال به نظر می‌رسد مشکل شارژدهی iOS 14.6 بدون توجه به این پارامتر روی دستگاه‌های گسترده تاثیر گذاشته است.

کاربران برای شکایت از این موضوع به سراغ بخش پشتیبانی اپل رفته‌اند و تجربه خود از تخلیه شارژ باتری در iOS 14.6 را نوشته‌اند.

برای مثال یکی از کاربران از تخلیه شارژ باتری آیفون ۱۱ پرو و کاور هوشمند اپل خبر داده:

همانند گوشی با آیفون ۱۱ پرو پس از آپدیت کار می‌کنم و از روز دومی که آن را خریدم، از کاور هوشمند اپل استفاده می‌کنم. اما امروز پس از بروزرسانی، شارژ باتری گوشی به ۲ درصد و کاور آن به ۱۵ درصد کاهش یافت. در حالت عادی شارژ باتری گوشی روی ۱۰۰ درصد باقی می‌ماند و شارژ کاور پس از ۱۵ ساعت به ۲۰ درصد می‌رسد. سلامت باتری پس از یکسال همچنان روی ۱۰۰ درصد است. آیکون کاور هوشمند دیگر در لاک اسکرین یا هوم اسکرین در هنگام اتصال به شارژر یا جدا شدن از آن نمایش داده نمی‌شود.

با توجه به شمار بالای گزارش‌ها، احتمالا اپل در آینده برای رفع این مشکل یک آپدیت جزئی برای iOS 14.6 منتشر می‌کند یا اینکه بطور مستقیم به سراغ iOS 14.7 که در حالت بتا قرار دارد، می‌رود.

یکی دیگری از کاربران نه تنها از تخلیه شارژ باتری شکایت کرده، بلکه گفته در هنگام مرور وب با سافاری در آیفون ۱۲ پرو، با افزایش دما مواجه شده. کاربر دیگری هم تجربه مشابهی با آیفون ۱۲ مینی خود داشته:

پس از اینکه آیفون ۱۲ مینی را از iOS 14.2 به iOS 14.6 بروزرسانی کردم، پس از چندین دقیقه وبگردی،  شارژ باتری بطور چشمگیری کاهش یافت و ضمنا دمای دستگاه هم افزایش پیدا کرد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,مک بوک,لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 20:29

ین روزها خبرهای زیادی در مورد گوشی های تاشو منتشر شده، اینطورکه پیداست محبوبیت خاصی را در بین کاربران دارد که اکثر برند های مطرح دنیا در تلاش هستند تا محصولی جذاب و با کیفیت را در این زمینه ارائه بدهند. حال سایت خبرگذاری DigiTimes اخیرا اعلام کرده است که کمپانی هایی همچون سامسونگ، شیائومی، اوپو و ویوو قرار است تابستان و پاییز امسال از محصولات خود رونمایی می کنند.
موجی از گوشی‌های تاشوی جدید ممکن است تابستان امسال از راه برسد

اواخر ۲۰۲۰، شرکت اوپو از یک گوشی مفهومی با نام اوپو ایکس ۲۰۲۱ رونمایی کرد که از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد. به لطف این مکانیسم، نمایشگر این گوشی از اندازه‌ی ۶٫۷ اینچ به ۷٫۴ اینچ می‌رسد. در آن زمان، اوپو اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه این گوشی ندارد.

با این حال، سایت DigiTimes مدعی شده که اوپو در حال آماده‌سازی یک گوشی مجهز به نمایشگر رول‌شونده برای عرضه در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ است. در این مقاله به گوشی تاشوی شرکت ویوو هم اشاره شده اما جزئیات بیشتری درباره‌ی آن مطرح نشده است. مدتی قبل شایعه‌ای منتشر شد که ویوو مشغول ساخت یک گوشی تاشوی عمودی با نمایشگر اصلی ۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۲ اینچی است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، مطمئنا اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن فاش خواهد شد.

گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ در ماه ژوئیه از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد. سامسونگ مدت‌ها قبل اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ خبری از معرفی نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود و بنابراین گلکسی زد فولد ۳ به نوعی به‌عنوان جایگزین آن انجام وظیفه خواهد کرد.

سایت DigiTimes همچنین اعلام کرده که شیائومی قصد دارد امسال از چند گوشی تاشو رونمایی کند. با وجود اینکه درباره‌ی جزئیات این گوشی‌ها اطلاعاتی فاش نشده، اما گویا نسبت به شیائومی می میکس فولد قیمت کمتری خواهند داشت. برای یادآوری باید بگوییم که اولین گوشی تاشوی شیائومی با قیمت ۱۵۰۰ دلار راهی بازار چین شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی گلکسی,قیمت گوشی,گوشی تاشو, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 20:26

همان طور که انتظار داشتیم کمپانی ایسر جدیدترین محصولات و سخت افزار خود معرفی کرد که شامل کروم بوک با صفحه نمایشگر ۱۷ اینچی و مدل‌های جدیدی از سری لپ تاپ گیمینگ Predator می شد. درواقع بسیاری از کاربران و گیمرها در انتظار معرفی نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ ACER بوده اند و حالا ایسر دو مدل جدید از سری Predator رونمایی کرد که تریتون 500 SE و هلیوس ۵۰۰ نام دارند. همچنین مجهز به پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل، صفحه نمایشی با پنل mini-LED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 4K خواهند بود.

ایسر مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator را با پنل mini-LED معرفی کرد
شاید مهم‌ترین ویژگی محصولات جدید ایسر را بتوان در کنار استفاده از پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل از سری تایگر لیک اچ، مجهز شدن به پنل mini-LED در نظر گرفت. سایت خبری  AndroidAuthorityگزارش می‌دهد که تریتون SE 500 دارای صفحه‌نمایشی به ابعاد ۱۶ اینچ است و هلیوس ۵۰۰ نیز همراه‌با صفحه‌نمایشی ۱۷/۳ اینچی روانه‌ی بازار می‌شود.

صفحه‌نمایش ۱۷/۳ اینچی هلیوس ۵۰۰ علاوه بر پنل mini-LED دارای مشخصاتی مانند رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از فناوری DisplayHDR 1000 استفاده می‌کند. به‌لطف چنین فناوری، صفحه‌نمایش قادر خواهد بود میزان روشنایی تا نزدیک به ۱،۰۰۰ نیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

میزان رزولوشن صفحه‌ی ۱۶ اینچی تریتون 500 SE نیز به ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل می‌رسد و از امکاناتی مانند نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی با میزان روشنایی ۱،۲۵۰ نیت برخوردار است. درواقع باید گفت فرقی نمی‌کند کدامیک از لپ‌تاپ‌های جدید ایسر را انتخاب کنید، میزان روشنایی صفحه‌نمایش به قدری می‌رسد که حتی در محیطی با نور خورشید نیز می‌توانید محتوای در حال پخش از طریق صفحه‌نمایش را بدون هیچ‌گونه مشکلی مشاهده کنید.

امکان تغییر مشخصات سخت‌افزاری در هنگام خرید نیز در نظر گرفته شده است؛ به صورتی که علاقه‌مندان می‌توانند مدل تریتون را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ انتخاب کنند یا حق انتخاب مدلی از لپ‌تاپ هلیوس با مشخصات نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی و رزولوشن FHD را داشته باشند.

ایسر در هنگام خرید به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد پردازنده‌ای نسل یازدهمی تا سری Core i9 را در کنار پردازنده‌ی گرافیکی RTX 3080 انویدیا انتخاب کند. امکان استفاده از Wi-Fi 6 یا Wi-Fi 6e نیز وجود دارد و کاربر می‌تواند میزان حافظه‌ی رم را تا ۶۴ گیگابایت نیز برساند. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز تا ظرفیت ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. روی بدنه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید ایسر ۲ درگاه تاندربولت ۴ و همچنین درگاه USB 3.2 Gen 2 وجود دارد تا دستگاه‌های دیگر را به لپ‌تاپ متصل کنید.

کاربران می‌توانند مدل هلیوس ۵۰۰ را همراه‌با مودم 5G نیز سفارش دهند تا در هر نقطه‌ای امکان اتصال به اینترنت را داشته باشند. مدل پایه‌ی تریتون 500 SE با قیمت پایه‌ی ۱،۸۰۰ دلار از ماه خرداد و مدل پایه‌ی هلیوس ۵۰۰ نیز با قیمت ۲،۵۰۰ دلار از ماه تیر روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود مدل هلیوس ۵۰۰ ابتدا به بازار اروپا راه می‌یابد و سپس با کمی تأخیر روانه‌ی بازار ایالات متحده خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : لپ تاپ,ایسر,قیمت لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 0:51

طبق ادعای جان پراسر Jon Prosser ، تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل، که سابقه ی خوبی را درباره ی افشا کردن برنامه های آینده اپل دارد، اخیرا اعلام کرده است که این کمپانی احتمال دارد از نسل جدید مک بوک پرو درWWDC 2021 رونمایی کند. درواقع کوپرتینویی ها قصد دارند در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان موسوم به WWDC 2021، در روز 7 ژوئن (17 خرداد 1400) از مدل های بعدی مک بوک پرو رونمایی کنند.

طبق شایعات، مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو که در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد، دارای بزرگ‌ترین بازنگری در بخش طراحی هستند که از سال ۲۰۱۶ مشاهده کرده‌ایم. همچنین اعتقاد بر این است که کانون توجه اپل به رفع نواقص نسل‌های پیشین مک‌بوک پرو و توجه به خواسته‌ی کاربران معطوف شده است؛ از این‌رو، پیش‌بینی می‌شود مدل‌های بعدی مک‌بوک پرو بتوانند شارژر مگ‌سیف را بعد از مدت‌ها در کامپیوترهای مک احیا کنند و انتظار می‌رود اهالی کوپرتینو نمایشگر OLED لمسی موسوم به تاچ بار (Touch Bar) را به نفع دکمه‌های فیزیکی کنار بگذارند؛ نمایشگری که آن‌چنان از آن استقبال نشده است. مارک گِرمن نیز بسیاری از این جزئیات را تأیید کرده است و اولین کسی بود که گزارش داد درگاه کارت‌خوان SD در حال بازگشت به کامپیوترهای مک است  .

نسل بعدی مک‌ بوک پرو احتمالا در رویداد WWDC 2021 رونمایی خواهد شد
اپل قصد دارد مک‌بوک پرو را با دو پردازنده متفاوت تولید کند‌. گفته می‌شود پردازنده‌های یادشده با نام رمز Jade C-Chop و Jade C-Die، به هشت هسته قدرتمند برای پردازش‌های سنگین و دو هسته ضعیف برای پردازش‌های روزمره مجهز می‌شوند. علاوه بر این، گمان می‌رود پردازنده‌های یادشده ۱۶ و ۳۲ هسته گرافیکی در بطن خود دارند و موتور عصبی بهبودیافته‌ای آن‌ها را همراهی می‌کند.

روز دوشنبه، جان پراسر با ارسال یک توئیت اعلام کرد که می‌تواند تأیید کند مدل‌های بعدی مک‌بوک پرو به کنفرانس WWDC 2021 خواهند رسید. پراسر جزئیات بیشتری در مورد مدل‌ها ارائه نداد؛ اما توییت وی در پی گزارش مارک گِرمن از بلومبرگ است. طبق گفته‌های قبلی گِرمن، نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی مک‌بوک پرو تابستان سال ۲۰۲۱ عرضه و به‌دنبال آن، جانشین مک‌‌بوک ایر در پایان همان سال معرفی خواهد شد.

از مشخصات احتمالی دیگر این محصول می‌توان به پشتیبانی از درگاه HDMI اشاره کرد. این دو مدل از حداکثر ۶۴ گیگابایت رم بهره‌مند خواهند بود. جدیدترین پیکربندی مک‌بوک پرو ۱۳٫۳ اینچی ۱۶ گیگابایت رم دارد؛ بنابراین مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ پیشرفتی چشمگیر در بحث سخت‌افزاری خواهد بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اپل,مک بوک,لپ تاپ, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 1:08

چندی پیش گوشی گلکسی M32 سامسونگ موفق به کسب تاییدیه بلوتوث SIG شد و همچنین در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد. حال این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M325FV/DS موفق به کسب تاییدیه وای فای شده است بر اساس این تاییدیه، محصول آینده کره‌ای‌ها از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می برد و همچنین از وای فای ۸۰۲.۱۱ac  پشتیبانی می کند. احتمالا اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده معرفی خواهد شد.

مشخصات گلکسی M32 سامسونگ افشا شد

به نظر می‌رسد گلکسی M32 مبتنی بر گلکسی A32 4G خواهد بود که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. ظاهرا کره‌ای‌ها برای این محصولشان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی درنظر می‌گیرند.طبق گزارشی دیگر، این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روشن از راه می‌رسد که احتمالا غلظت رنگ در نسخه آخر کمی کمتر ازگلکسی A52 و گلکسی A72 آبی رنگ باشد.

در گذشته شایعات بخش دیگری از مشخصات این دستگاه را فاش کرده بودند. انتظار می‌رود قلب تپنده این گوشی سامسونگ چیپ هلیو G80 مدیاتک باشد و توسط ۶ گیگابایت رم همراهی شود. این دستگاه همچنین احتمالا با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد.

پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند که شامل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. گلکسی A32 4G از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و همچنین دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی است. در حال حاضر اطلاعی از قیمت گوشی گلکسی M32 سامسونگ نداریم، اما احتمالا اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده معرفی خواهد شد.

اگر کره‌ای‌ها تصمیم بگیرند گوشی جدید سری گلکسی M را بر اساس گلکسی A32 4G تولید کنند، برخی مشخصات آن‌ها یکسان خواهد بود. گلکسی A32 4G به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی گلکسی,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 0:41